Вибори офіційно лише недавно стартували, а кандидат в мери Києва Сергій Притула вже явно відчуває брак креативних ідей для виборної агітації. Криза жанру яскраво проявилась у його передвиборному слогані, який він майже один до одного "змалював" зі свого колишнього рекламного ролика.
На прикрий повтор звернув увагу блогер Володимир Петров, про що він не забув написати у своєму Facebook.
"Кияни, не вірте цьому пизду * ку! Він нам в Бучі три роки розповідав, що він наш сусід і буде жити з нами! Збрехав!" - пише блогер у своєму пості.
"Я буду тут жити!" (хоча правильніше все ж було б "Я тут житиму!"), - під таким слоганом Притула в 2016 став обличчям рекламної кампанії житлового комплексу Міленіум Сіті, будівництво якого повним ходом просувалося на території міста Буча Київської області. Вся реклама була побудована на тому, що Притула обіцяв із банерів та відеороликів, що буде одним із жителів цього комплексу. Природно, медійна особистість мала стимулювати людей інвестувати в квартири у цьому комплексі.
"Я тут живу", - свідчить напис поруч із портретом шоумена.
"Навряд чи йому щось світить. У сучасній політиці час сільських красенів, які говорять з містечковим акцентом, безповоротно минув", "Його місце в Тернополі!", "Заїжджий гастролер", "Старий слоган краще нових двох", "Так і в Ірпені теж обіцяв! "," Чоловік придумав сам собі що він жартує смішні жарти. це я про Притулу, якщо що ", - написали в коментарях до цієї публікації блогера.
Нагадаємо, Сергій Притула розповів в інтерв'ю, що не ображається, коли його називають клоуном. Професія клоуна дуже складна, і далеко не кожен може нею оволодіти. Тому таке прізвисько ще треба заслужити, переконаний артист.