Побудований Росією Керченський міст мое не витримати залізничного сполучення. Про це розповів старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар в коментарі українським ЗМІ.
Він наголосив, що російські проектувальники і найняті ними закордонні інженери не врахували особливостей дна Керченської протоки під час побудови моста в окупований Крим.
Експерт зауважив, що розрахунки з будівництва Керченського моста робилися за застарілими, "радянськими" нормами і для грунтів зовсім іншого типу.
"Я розмовляв з проектувальником мосту, який живе в Лондоні, і він на мої аргументи нічого не може відповісти... Раніше були радянські будівельні норми і правила, які забороняли будувати арочні мости в сейсмічних районах не на скельній основі. А там напівтверді глини, які "дихають" і деформуються", - зазначив Медовар.
Нагадаємо, раніше Юрій Медовар також повідомив, що через будівництво мосту в Керченській протоці утворюється болото, що порушує водообмін між Чорним і Азовським морями, і в майбутньому може призвести до зникнення останнього. Він наголосив, що глибина фарватерів вже значно зменшилася.